Reklamace

Riziko reklamace se snažíme minimalizovat tím, že prodáváme pouze kvalitní a osvědčené výrobky.

Avšak i tak k reklamaci může dojít. V případě jejího vzniku řešíme reklamace rychle k maximální spokojenosti zákazníků.

  • Pokud Vám dopravce předává balík výrazně deformovaný, nepřebírejte jej a informujte nás o této skutečnosti, abychom Vám mohli ihned zaslat nový balík. Vzniklou situaci si vyřídíme s dopravcem sami.
  • Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte nás prosím. Celou situaci ihned vyřešíme.
  • V případě oprávněné reklamace v rámci 24 měsíců od převzetí, produkt ve většině případů měníme obratem za nový.

Obecný postup reklamace:

1. Z důvodu preference individuálního jednání se zákazníkem doporučujeme před počátkem řešení reklamace zavolat na telefon: +420 608 664 336 , kde se domluvíte na přesném postupu reklamace tak, aby Vás stála co nejméně času a úsilí.

2. Reklamované zboží doručte poštou na adresu provozovny:

   "Mgr. Ing. Borislav Aleksandrov Stoykov", 602 00 Brno – Veveří, Veveří 497/75

3. Poté, co zboží odešlete, pošlete nám na email info@briv.cz žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a přiložte naskenovaný podací lístek, apod. V případě oprávněné reklamace, která nevznikla z důvodu neodborného nebo nevhodného zacházení kupujícího (viz. obchodní podmínky), Vám náklady na doručení rádi proplatíme.

4. Do balíčku přiložte papírek s informací, z jakého důvodu chcete zboží reklamovat, dále uveďte vaše telefonní číslo, na které  můžeme Vás kontaktovat a přiložte originál nebo kopii faktury či jiného dokladu prokazujícího koupi.

5. Jakmile nám balíček bude doručen, zavoláme Vám s informací o uznání reklamace a termínu zaslání nového zboží. Nové zboží zasíláme co nejrychleji.

 

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info